Označena pot Vuhred - Janževski vrh - Lehen

V središču Vuhreda na nadmorski višini 340 m je na orehu na desni strani ceste pod gostiščem Markač smerna tabla, ki označuje začetek poti proti Janževskem vrhu. Tabla nam kaže smer levo proti gasilskemu domu in vlečnici Vuhred. Pri vlečnici prečkamo progo in se začnemo strmo vzpenjati proti kmetiji Barnik (753 mnv), kar je tudi največji vzpon na celotni poti. Na kmetiji Barnik nas čaka veličasten pogled na Pohorje in Kozjak ter na večji del Dravske doline. Mogočen smerokaz nas usmerja naprej po cesti in dokaj hitro zavijemo desno v gozd. Lepa steza nas vodi do jase na Orčnikovem, kjer obidemo vikend in po cesti nadaljujemo do kmetije Kajžer. Tu si odpočijemo dušo in telo ob čudovitem panoramskem pogledu na Uršljo goro, Raduho, Peco, Obir, Ribniško Pohorje, Kope…

Pot nas vodi po travniku skozi kmetijo Kajžar in naprej po cesti do kmetije Ušman, kjer nas smerokaz na lipi usmerja s ceste levo skozi kmetijo Pušnik, kjer se po lepi gozdni poti pred Stepišnikom priključimo na javno cesto. Od kmetije Stepišnik lahko po celi trasi do Janževskega vrha občudujemo obronke Pohorja z njegovimi prelepimi vasicami in lepo urejenimi kmetijami. Na vrhu, na višini 915 m, stoji cerkev Sv. Janeza, ki je daleč naokrog znana po svojih energijskih točkah, ki privabljajo ljudi iz vseh koncev Slovenije, da si tu napolnijo baterije in izboljšajo zdravje. Tu je tudi lovska koča, kjer se nahaja skrinja z žigom in vpisno knjigo.

Za pot iz Vuhreda do Janževskega vrha potrebujemo 3 ure in 30 minut. Levo od koče nas novi smerokaz usmerja čez travnik, navzdol skozi kmetijo Pokržnik v veličasten macesnov gozd, kjer se po gozdni vlaki spustimo do kmetije Urnavt. Od tu po makadamski cesti nadaljujemo pohod
do zapuščene kmetije Radih in naprej v Lehen, kjer pri kmetiji Velkar zavijemo na magistralno cesto Podvelka-Ribnica. Na križišču v kraju Lehen se naša pot konča. Tukaj se priključimo na Koroško pešpot, po kateri lahko pohod nadaljujemo proti Pesniku ali Glančniku.

Za celotno pot potrebujemo približno 5 ur.